مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بررسی قیمت سرویس خواب لاکچری

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع سرویس خواب لاکچریتولیدکننده انواع سرویس خواب شیک

یکی از ملزومات اتاق، کالای خواب جواهری می باشد. این سرویس در طرح و مدل های مختلفی تولید و عرضه می گردد. جهت بررسی قیمت سرویس خواب لاکچری، می توانید از  طریق آدرس اینترنتی زیر، با مشاوران فروش ما در این زمینه ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و خریدی ارزان قیمت را تجربه کنید.

بررسی قیمت سرویس خواب لاکچری

مشخصات انواع سرویس خواب لاکچری

مشخصات انواع سرویس خواب لاکچری برای اینکه اتاق خوابی تمیز و زیبا داشته باشید، بهترین انتخاب و گزینه داشتن سرویس خواب لوکس می باشد زیرا مرکز زیبایی  اتاق، همین سرویس خواب است که باید راحت و جا دار باشد زیرا زمان استراحت، فرد به راحتی بخوابد و انرژی مورد نیاز خود را تامین کند. همچنین داشتن خوابی راحت به آرامش اعصاب و بدن کمک می کند.
سرویس خواب شامل تخت، کمد، کشو، میز آرایش، پاتختی می باشد. هم چنین تخت در انواع نوزادی، کودک و نوجوان و بزرگسال در طرح های مختلف تولید می شود. که در نوع سرویس نوجوان، کتابخانه و میز تحریر نیز اضافه می شود.
شما می توانید در هنگام خرید خودتان تعیین کنید که کدام وسایل را نیاز دارید و آن را جداگانه سفارش دهید.
کالای خواب لایکو تهران از بهترین چوب مثل چوب گردو، راش، بلوط ساخته شده است و بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد و تحمل وزن بالا را دارد. همچنین سرویس خواب بزرگسال در انواع کلاسیک، مدرن و سلطنتی تولید می شود و فرد خریدار با توجه به دکور اتاق و سلیقه خود، می تواند آن را انتخاب کند.
تخت معمولا در ابعاد یک نفره و دو نفره تولید می شود که نوع تک نفره در عرض ۱ متر و طول ۲ متر می باشد.  تخت های دو نفره با عرض ۱متر و ۸۰ سانتی متر در عرض ۲ متر می باشد و یک مدل دیگر از تخت مدل سوپر تخت دو نفره می باشد که به صورت مربعی است یعنی ۲ متر در ۲ متر است.
بعضی از این سرویس ها در زیرشان، کشو دارند که بسیار مناسب برای اتاق های کوچک است و شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید.

تولیدکننده انواع سرویس خواب شیک

تولیدکننده انواع سرویس خواب شیک تولید کننده انواع سرویس خواب شیک، تمامی محصولات خود را با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب به بازار عرضه می کند.  پیدا کردن یک تخت خواب مناسب و زیبا با طرح مورد نظر کار کمی سختی می باشد و باید ساعت ها دنبال آن گشت و وقت زیادی تلف می شود.
از این رو برای مشاهده تمامی محصولات و مشخصات دقیق آن ها می توانید از طریق سایت اقدام کنید در صورتی که اطلاعات در خرید حضوری محدود می باشد. همچنین برای خرید ارزان قیمت می توانید به صورت عمده، انجام دهید.

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید