مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین تولیدی مبلمان چوبی کلاسیک لاکچری

آنچه در این مقاله می خوانید...

با ترکیب رنگ مبل کلاسیک آشنا شویدشرکت توزیع مبلمان کلاسیک لاکچری

یکی از پر فروش ترین انواع مبلمان در کشور مبلمان کلاسیک می باشد. در تهیه این محصول ار بهترین مواد اولیه استفاده می شود و علاوه بر طراحی زیبا و بی نظیر از دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشد. بهترین تولیدی مبلمان کلاسیک لاکچری با استفاده از متریال درجه یک و توسط دستگاه های پیشرفته و با بهره وری از پرسنل توانمند انواع این محصول را طراحی و تولید می کند.
بهترین تولیدی مبلمان چوبی کلاسیک لاکچری

با ترکیب رنگ مبل کلاسیک آشنا شوید

با ترکیب رنگ مبل کلاسیک آشنا شوید مبلمان کلاسیک دارای ترکیب رنگ های بسیار زیبایی بوده که جذابیت مبل را دو چندان نموده و معمولا رنگ بدنه و پارچه مبل را متفاوت از هم انتخاب می کنند. به طور مثال استفاده از چوب قهوه ای و پارچه روشن ترکیب زیبایی را به وچو د می آورد که مستری با توجه به دکوراسیون منزل خود می تواند این مبلمان را تهیه نماید.
رنگ روشن پارچه مبل فضای منزل را دلنشین و جذاب تر می کند و چوب های منبت کاری این مبلمان در جذابیت بیشتر آن نقش مهمی دارند. منبت کاری روی چوب ها توسط هنرمندان با دقت و ظرافت بالا انجام می شود. چوب های به کار رفته در این مبلمان محمولا چوب گردو و یا راش بوده که بسیار با دوام و محکم می باشند و در برابر قارچ ها و حشرات مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.
پارچه های مورد استفاده در این مبلمان معمولا از مخمل ساده و یا طرح دار بوده که در برابر ساییدگی مقاوم است و فوم استفاده شده در آن بسیار مرغوب می باشد. مبل کلاسیک چوبی در انواع 7 نفره و 9 نفره طراحی و ساخته می شود. مبل کلاسیک لوکس دارای چوب های مختلفی بوده و در رنگ های طلایی، سفید، قهوه ای و با پارچه های متنوع و در انواع رنگبندی زیبا و شیک تهیه و عرضه می گردد.

شرکت توزیع مبلمان کلاسیک لاکچری

شرکت توزیع مبلمان کلاسیک لاکچری یکی از بهترین شرکت های توزیع مبلمان کلاسیک لاکچری با کیفیتی عالی و قیمتی مطلوب این مرکز می باشد. با تماس با کارشناسان واحد فروش می توانید اطلاعات لازم را به دست آورید. از مزایای خرید غیر حضوری از این مرکز می توان به تنوع بالا در طرح و مدل، هزینه مناسب، خدمات دهی مطلوب، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری، امکان مشاوره قبل از خرید، صرفه جوبی در وقت و هزینه رفت و آمد، تسریع و سهولت در خرید و … اشاره کرد.
این روزها کارخانه های تولید کننده مبل در شهرهای مختلف کشور از جمله ملایر، تهران و مشهد انواع مبلمان کلاسیک را در طرح ها و مدل های متنوع تولید و عرضه می کنند.

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید