مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع انواع سرویس خواب مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه انواع سرویس خواب کلاسیک و مدرنمرکز عرضه سرویس خواب مدرن

سرویس خواب یکی از اجزاء اصلی دکوراسیون اتاق خواب محسوب می شود که در طرح ها و ابعاد مختلف طراحی، تولید و عرضه می گردد. طراحان باید بازخوردها، سلایق و نظرات مشتریان را در طراحی سرویس خواب مدرن در نظر بگیرند و به این نکته توجه داشته باشند سرویس خواب به عنوان بخشی از دکوراسیون باید یک فضای کاملاً آرام بخش را در اتاق خواب ایجاد کند.   

توزیع انواع سرویس خواب مدرن

مقایسه انواع سرویس خواب کلاسیک و مدرن

مقایسه انواع سرویس خواب کلاسیک و مدرن امروزه منتخب ترین و محبوب ترین دکوراسیون ها برای منازل و آپارتمان ها با توجه به سلایق مختلف افراد دکوراسیون های سبک مدرن و کلاسیک است که از لحاظ ساختاری و چیدمان با هم تفاوت دارند. سرویس های خوابی که نیز در طرح و سبک مدرن و کلاسیک ساخته می شوند از لحاظ های مختلف با هم متفاوت اند. سرویس هایی که در سبک کلاسیک ساخته می شوند به دلیل استفاده از اسکلت تمام چوب که از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار است و هم چنین کار دست بیشتری که بر روی آن انجام می شود قیمت بالاتری نسبت به سرویس هایی که با طرح و سبک مدرن ساخته می شوند، دارند.

از تفاوت های دیگر این دو سبک این است که مصنوعات چوبی که در سبک کلاسیک ساخته می شود ابعاد بزرگتری نسبت به سبک های دیگر دارند در نتیجه برای آپارتمان های کوچک مناسب نیست و با توجه به اتاق خواب ها با ابعاد کم بهتر است سرویس خواب به خصوص سرویس خواب عروس از طرح های دیگر انتخاب شود تا اتاق فضای کافی برای چیدن مابقی وسایل داشته باشد.    

 

مرکز عرضه سرویس خواب مدرن

مرکز عرضه سرویس خواب مدرن تولید کنندگان و سازندگان زیادی در زمینه تولید انواع سرویس خواب مشغول فعالیت هستند و با استفاده از مواد اولیه مرغوب، بکار گیری دستگاه های پیشرفته و سازندگان مجرب بهترین سرویس خواب لوکس را تولید و روانه بازار می کنند و علاوه بر تامین و رفع نیاز بازار داخل، این محصولات را نیز به کشور های منطقه و دیگر کشورها صادر کرده که با توجه به کیفیت بالای محصولات، به عنوان یک برند ایرانی در بازار کشور های خارجی مطرح و از فروش بالایی برخوردار است همین امر موجب ارز آوری به کشور و رونق اقتصادی شده است و زمینه اشتغال بیشتر برای کارجویان و علاقه مندان به این صنعت فراهم گردیده است. 

این مجموع ها با راه اندازی فروشگاه آنلاین محصولات خود را به صورت غیر حضوری به فروش می رساند و با حضور کارشناسان و فروشندگان مجرب مشتریان را در زمینه خرید کالای مورد نظر راهنمایی و مشاوره داده تا تجربه یک خرید خوب در ذهن مشتریان ثبت گردد.  

 

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید