مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کنندگان مبلمان کلاسیک کم جا

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی پارچه و مواد به کار رفته در مبلمان کلاسیکمعتبرترین فروشندگان مبلمان کلاسیک کم جا

مبلمان نظری تهران یکی از نمونه های مبلمان است که بسیار شیک و مدرن بوده و طرفداران زیادی دارد که پارچه های شیک و نقوش زیبا در پایه ها و دسته ها و تاج به کار رفته در آن جلوه ای منحصر به فرد را ایجاد نموده که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند، توزیع کننده نیز متنوع ترین مدل ها را در بهترین کیفیت در دسترس مشتری قرار می دهد.

توزیع کنندگان مبلمان کلاسیک کم جا

بررسی پارچه و مواد به کار رفته در مبلمان کلاسیک

بررسی پارچه و مواد به کار رفته در مبلمان کلاسیک در تولید مبلمان نظری سبزوار و مبلمان کلاسیک مواد مختلفی بکار می رود که به ذکر هر کدام می پردازیم:

  • چوب و اسکلت مبل از انواع چوب بدست می آید که در کیفیت آن نقش بسزایی دارد مانند چوب توسکا، روسی، گردو، ممز، راش و …که این چوب اکثرا از درختان پهن برگ و سوزنی برگ است و نوع آن براحتی قابل تشخیص نیست چون با برخورد با هوا رنگ آنها تغییر پذیر است و این چوب نیز در هنر منبت کاری مورد نقش و نگار قرار گرفته است.
  • یراق آلات در مبل کلاسیک نیز بکار می رود که با آنها چوب، پارچه و فوم و … به هم اتصال داده می شود و جنس خوب آنها در کارکرد مبل تاثیر مستقیمی دارد، این یراق آلات شامل: دستگیره، ریل کشو، الیت گوشه، پیچ فیکس، پیچ و مهره، منگنه، قفل، شب بند، چفت، کلون، رزوه، لولا، میخ، پیچ و … می باشد.
  • پارچه مبلی نقش مهمی در کیفیت مبل دارد و از جنس های بسیار متنوعی است و دارای انواع مخمل، کتان، چرم، کوبلنی، بریلیانت، جیر چینی، کریستال، ساتن و … می باشد که این پارچه از تراکم بالایی برخوردار بوده و ضخامت خوبی داشته باشد و نمونه های با کیفیت دارای ضخامت بالایی، ضد آب و ضد لک بوده و در انواع ایرانی و ترک به فروش می رسد.
  • فوم نیز از دیگر مواد بکار رفته در مبل است که در صورت باکیفیت بودن طول عمر مبل بالا خواهد رفت و هر چه چگالی آن بیشتر باشد طول عمر بالاتری دارد که در انواع سرد، گرم و فوم ویژه که هم خاصیت گرم و هم سرد را دارد عرضه می شود.

معتبرترین فروشندگان مبلمان کلاسیک کم جا

معتبرترین فروشندگان مبلمان کلاسیک کم جا معتبر ترین فروشندگان مبلمان کلاسیک نقلی این محصول را در مدل، طرح و رنگ های مختلفی عرضه می کند که با تنوعی که ایجاد نموده نیاز تمام مشتریان را پوشش می دهد، مبلمان کلاسیک ال و استیل و … در بهترین چوب، فوم و پارچه عرضه می شود که رضایت همه را جلب نموده است.

مبلمان کلاستیک دارای پایه ها و دسته های چوبی است که در طرح های مختلف نقش و نگاری شده و دارای طیف های رنگی مختلف قهوه ای و سفید می باشد که برای انتخاب جهیزیه می توان متناسب با دکوراسیون مورد نظر عروس خانم ها مدل دلخواه را انتخاب نمود.

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید