مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدکنندگان سرویس خواب مدرن در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع سرویس خواب جک دارمرکز عرضه سرویس خواب مدرن به صورت عمده

امروزه سرویس خواب مدرن به عنوان اجزای اصلی، در دکوراسیون اتاق خواب محسوب گردیده است و با پیشرفت صنعت مبلمان سازی در کشور، هر روز شاهد تولیدات جدیدی از سرویس خواب مدرن و با کیفیت خواهیم بود.

از این رو افراد زیادی تمایل به خرید سرویس خواب را خواهند داشت و در همین راستا نمونه های مختلف این محصول، از طریق تولید کنندگان سرویس خواب مدرن در ایران در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

تولیدکنندگان سرویس خواب مدرن در ایران

آشنایی با انواع سرویس خواب جک دار

آشنایی با انواع سرویس خواب جک دار سرویس خواب جک دار، نمونه ای از تخت خواب های مدرنی بوده که در زیر آن به عنوان انباری استفاده شده است و به عنوان بهترین سرویس  برای نگه داری وسایل انتخاب گردیده است.

و در واقع سرویس خواب جک دار از نمونه تخت خواب هایی بوده که برای مکان های کوچک بسیار مناسب می باشد. زیرا سرویس خواب فضای زیادی از اتاق را اشغال کرده و در نتیجه تخت خواب های جک دار به افراد کمک می کنند تا از این فضای هدر رفته، بهترین استفاده را داشته باشند.

 تخت خواب های جک دار بر اساس ابعاد تخت خواب، ارتفاع تخت خواب، نوع کلاف، نوع جک، قدرت تحمل تخت و جنس بدنه تخت با یکدیگر تفاوت خواهند داشت.

 معمولا تخت جک دار دارای دو نوع جک بوده،  به طوری که این دو نمونه جک از تحمل وزن بین ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ نیوتن برخوردار می باشد و در این بازه جک های متفاوتی تولید گردیده که از لحاظ تحمل وزن متفاوت خواهند بود.

و اما تخت های جک دار را می توان از نظر نوع کلاف، به سه دسته تمام کلاف، نیم کلاف و یا نمونه ای که در برای تولید آن اصلا از کلاف استفاده نشده، تقسیم بندی نمود.

هم چنین از دیگر مواردی که سرویس خواب جک دار را از یکدیگر متمایز نموده، ابعاد تخت و ارتفاع تخت می باشد. به گونه ای که معمولا تخت های جک دار را به صورت یک نفره و دو نفره تولید خواهند کرد و هم چنین ارتفاع تخت را می توان به صورت دلخواه و بنابر ارتفاع اتاق تا سقف سفارش داد. به طور کلی هر چه ارتفاع تخت بالاتر باشد، فضای بیشتری را در زیر تخت خواهیم داشت.

علاوه بر موارد گفته شده، دیواره تخت را می توان از چوب، ام دی اف و یا از جنس فلز تهیه نمود و حتی می توان در بالای سرویس خواب چوبی را تاج و یا سایر لوازم جانبی مانند دکور و یا کتابخانه قرار داد. 

مرکز عرضه سرویس خواب مدرن به صورت عمده

مرکز عرضه سرویس خواب مدرن به صورت عمده سرویس خواب از لوازم کاربردی بوده که از تنوع بالایی برخوردار می باشد، به طوری که هر روز شاهد تولید نمونه های مختلف این محصول خواهیم بود.

از این رو افراد زیادی به منظور راحتی در خواب و زیبا سازی فضای اتاق خواب تمایل به خرید سرویس خواب لوکس و مدرن را خواهند داشت.

و در همین راستا نمونه های مختلف این محصول، از طریق مرکز عرضه سرویس خواب مدرن و به صورت عمده در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید