مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدکنندگان سرویس چوب نوزاد پسر

آنچه در این مقاله می خوانید...

سرویس چوب اتاق خواب کودک باید چگونه باشد؟خرید سرویس چوب نوزاد پسر به صورت عمده

امروزه استفاده از سرویس چوب نوزاد خیلی زیاد است به همین دلیل تولید کنندگان فراوانی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که همواره از مدلهای جدید برای ساخت این سرویس خواب ها استفاده می کنند.

سرویس چوب نوزاد پسر در مدلهای مختلف و با رنگ بندی های متنوعی تولید می شود که این نوع چوبی نسبت به انواع دیگر مثل فلزی دارای کیفیت بالاتری هستند به همین جهت سهم زیادی از بازار فروش را به خود اختصاص داده است.

تولیدکنندگان سرویس چوب نوزاد پسر

سرویس چوب اتاق خواب کودک باید چگونه باشد؟

سرویس چوب اتاق خواب کودک باید چگونه باشد؟ سرویس چوب اتاق خواب کودک به خاطر سن کم کودک باید دارای ویژگی هایی باشد که هنگام استفاده از آنها مشکلی برای کودک ایجاد نشود. سرویس چوب سیسمونی باید از بهترین و مقاوم ترین نوع چوب تهیه شود و دارای لبه و قسمت های تیز نباشد تا در هنگام برخورد ناگهانی کودک مشکلی ایجاد نشود، دارای قسمت های شیشه ای و یا فلزی نباشد، ارتفاع تخت از سطح زمین خیلی زیاد نباشد، تخت خواب آن دارای حفاظ باشد تا از افتادن کودک هنگام خواب جلوگیری کند.

در حقیقت سرویس چوبی که انتخاب می کنیم دارای تخت خواب، گهواره، کمد می باشد که می توان آنها را به صورت سفارشی تهیه کرد تا بتوان آنها را در سایزهای دلخواه و مدل و رنگ های امروزی و خاص و مناسب با دکوراسیون اتاق کودک تهیه کرد. سرویس چوب دارای مدل های مختلفی مانند: سرویس چوب نوزاد فانتزی، ساده، کلاسیک و … می باشند که متناسب با جنسیت فرزند می توان رنگ مورد نظر را تهیه کرد. با خرید سرویس چوب در اندازه و رنگ مناسب می توان در هنگام بزرگ شدن کودک هم از آن استفاده کرد. استفاده از سرویس چوبی برای نوزاد باعث نظم بخشیدن خاصی به فضای اتاق می شود که این منظم بودن حاصل یک رنگی و ست بودن اجزای تشکیل دهنده سرویس چوب است که با قرار دادن هر کدام از آنها در جای مناسب چشم انداز زیبا و مرتبی درون اتاق کودک به وجود می آید.

خرید سرویس چوب نوزاد پسر به صورت عمده

خرید سرویس چوب نوزاد پسر به صورت عمده  خرید سرویس چوب نوزاد پسر به صورت عمده را می توان با مراجعه به نمایندگی های فروشی که وجود دارند انجام داد. تولیدکننده های فراوانی وجود دارند که این سرویس ها را در انواع متنوع تولید می کنند سپس به نمایندگی های فروش ارسال می کنند.

خرید کامل اجزای تشکیل دهنده سرویس چوب به صورت عمده روی قیمت آن هم تاثیر دارد و باعث تخفیف می شود البته لازم به ذکر است که سرویس های چوبی نسبت به انواع مختلف دیگر از نظر جنس دارای قیمت بالاتری هستند.

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید