مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدکنندگان مبلمان کلاسیک مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه مبل راحتی و کلاسیکبررسی بازار مبلمان کلاسیک مدرن

مبلمان دارای انواع مختلفی از جمله مبلمان راحتی، مبلمان کلاسیک و مبل استیل می باشند که هر کدام دارای ویژگی و خصوصیات متفاوتی هستند و یکی از پر فروش ترین انواع آن مبلمان کلاسیک مدرن می باشد که به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ دارای طرفداران زیادی است. تولید کنندگان مبلمان کلاسیک مدرن انواع این محصول را با استفاده از متریال درجه یک و توسط دستگاه های پیشرفته تولید و ارائه می کنند.

تولیدکنندگان مبلمان کلاسیک مدرن

مقایسه مبل راحتی و کلاسیک

مقایسه مبل راحتی و کلاسیک مبل های راحتی فضای کمتری را اشغال می کنند و از نظر طرح و رنگ ساده تر از مبل های کلاسیک می باشند. مبل های راحتی در مدل های ۵ نفره، ۶ نفره و … طراحی و ساخته می شود و مبل های کلاسیک معمولا در ابعاد ۷ و یا ۹ نفره تولید می گردد.

مبل های راحتی برای آپارتمان کوچک و فضاهای با متراژ کم مناسب تر می باشند و مبل های کلاسیک برای فضاهای بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد. مبل های راحتی از پارچه های متنوعی همچون چرم، مازراتی و کتان و …  تهیه شده ولی در مبل های کلاسیک از پارچه های مخمل و … استفاده می کنند.
چوب های به کار رفته در مبلمان کلاسیک از چوب گردو بوده که از استحکام و دوام بالای برخوردار می باشد و در برابر انواع حشرات و قارچ ها بسیار مقاوم است و منبت کاری بسیار زیبایی داشته که جذابیت این نوع مبلمان را دو چندان می کند ولی در مبلمان راحتی از چوب های ساده تری استفاده می کنند همچنین فوم به کار رفته در این مبلمان بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد. اغلب این نوع مبلمان دارای طراحی زیبایی و منحصر به فردی بوده و از مواد اولیه درجه یک ساخته می شوند و نسبت به مبلمان راحتی قیمت بالاتری دارند.

بررسی بازار مبلمان کلاسیک مدرن

بررسی بازار مبلمان کلاسیک مدرن در حال حاضر بازار مبلمان کلاسیک مدرن بسیار داغ بوده و مشتریان استقبال خوبی از خرید این محصول نشان می دهند. یکی از مراکز معتبر فروش انواع مبلمان کلاسیک ایتالیایی با بهترین کیفیت و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.

لازم به ذکر است که خرید و فروش در این شرکت فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است. بعد از ثبت سفارش، کالا به نشانی مورد نظر مشتری ارسال خواهد شد و از اتلاف وقت و انرژی پیشگیری می شود.
در حال حاضر انواع مبلمان کلاسیک با برندهای متنوع ایرانی و خارجی از جمله مبلمان کلاسیک فرانسوی و … در کشور وجود دارد و مشتری با توجه به سلیقه و بودجه خود می تواند کالای دلخواه را خریداری کند.

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید