مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید عمده سرویس خواب عروس

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین جنس سرویس خواب کدام است؟فروش مستقیم سرویس خواب عروس

سرویس خواب عروس قسمت مهمی از جهیزیه عروس است که سرویس چوب نیز نامیده می شود. دکوراسیون اتاق خواب تحت تاثیر سرویس خواب قرار می گیرد به طوری که رنگ اتاق و پرده هم براساس رنگ سرویس خواب تعیین می شود. دلیل این امر تعداد اجزای زیاد سرویس است که شامل تخت، دو عدد پاتختی، دراور، میز و صندلی و آینه آرایش است. شما در این سایت می توانید با تولیدکنندگان عمده سرویس خواب عروس آشنا شوید.

تولید عمده سرویس خواب عروس

بهترین جنس سرویس خواب کدام است؟

بهترین جنس سرویس خواب کدام است؟

این روزها سرویس خواب سفید طلایی بیشتر مورد پسند و استقبال عروس خانم ها قرار می گیرد. رنگ سفید از جمله رنگ هایی است که تنش را کم کرده و آرامش ایجاد می کند.  رنگ سفید و طلایی زیبایی خاص و چشم نوازی به اتاق می دهند. از دیگر دلایل استفاده از رنگ سفید این است که سفید اتاق را بزرگ تر نشان می دهد.

مواد اصلی مورد استفاده برای ساخت سرویس خواب از مهم ترین مسائل مورد توجه در هنگام خرید است چرا که علاوه بر این که بر روی قیمت فروش سرویس تاثیر می گذارد، بر روی کیفیت کار، استحکام و طول عمر آن نیز تاثیر بسزایی میگذارد.

جنس سرویس خواب های موجود در بازار ایران  چوب، ام دی اف، ورق ملامینه و فلز است. از نظر قیمت چوب از ام دی اف گران تر بوده، ام دی اف از ملامینه و ملامینه از فلز گران تر است.

چوب های گردو و راش مورد استفاده در تولید سرویس خواب بهترین جنس هستند و طول عمر زیادی دارند. ماندگاری ورق های ملامینه از ام دی اف کمتر است. ورق های ملامینه در برابر آب و رطوبت حساسیت بیشتری دارند و سریع تغییر شکل می دهند. ورق های ملامینه و ام دی اف نیز در دو جنس هایگلاس و معمولی تولید می شوند. سرویس خوابی که از جنس هایگلاس است براق بوده و نور را منعکس می کنند. به دلیل همین ویژگی قیمت آن ها بیشتر از نوع معمولی است.

در طرح های سنتی از منبت کاری نیز برای سرویس استفاده می شود‌ سرویس خوابی که منبت کاری دستی دارد از منبت کاری ماشینی گران تر است.

فروش مستقیم سرویس خواب عروس

فروش مستقیم سرویس خواب عروس

شما در این سایت می توانید سرویس خواب پرنسسی  سفید و طلایی خود را به طور مستقیم از فروشندگانی دریافت کنید که کالاهای خود را در این سایت قرار داده اند. شما می توانید سرویس مورد نظر خود را از بین عکس ها انتخاب کنید، مشخصات آن ها را بخوانید و آن ها را با هم مقایسه کنید. کارشناسان و مسئولین فروش سایت نیز آماده ارائه راهنمایی و مشاوره به شما خریداران گرامی هستند.

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید