مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت عرضه مبلمان کلاسیک شیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره مبل کلاسیک ایتالیایی چه می دانید؟فروشندگان عمده مبلمان کلاسیک شیک

مبلمان کلاسیک یکی از زیباترین مبل های تولید شده است که ترکیبی از مبلمان سنتی و مدرن می باشد. در تولید این محصول از هنر منبت کاری روی چوب استفاده شده است. شرکت عرضه کننده این محصول نتیجه هنر دست منبت کاران و تولیدکنندگان مبلمان کلاسیک را در طرح ها و مدل های مختلف به بازار فروش ارائه می دهد. مبلمان کلاسیک شیک را می توان به صورت خرید عمده یا جزئی از شرکت عرضه کننده خریداری کرد.

شرکت عرضه مبلمان کلاسیک شیک

درباره مبل کلاسیک ایتالیایی چه می دانید؟

درباره مبل کلاسیک ایتالیایی چه می دانید؟ همانطور که می دانید خاستگاه مبل کلاسیک نشات گرفته از کشورهای اروپایی بخصوص ایتالیا و فرانسه می باشد.

این نوع مبلمان تلفیقی از سبک سنتی و ابتکار و خلاقیت در سبک مدرن است. ظرافت خاصی که در تهیه مبل ایتالیایی به کار رفته آن را به محصولی منحصر به فرد تبدیل کرده است.

در ساخت این مبل از چوب گیلاس، راش و سایر چوب های مقاوم  که قابلیت حکاکی و منبت کاری دارند استفاده می شود. در تهیه این مبل از سنگ مرمر، سرامیک و حتی در نوع گران قیمت آن از روکش طلا استفاده می شود. غالبا در این نمونه مبل پارچه های نفیس و گران قیمت به کار گرفته می شوند. تلفیق متریال های مختلف با هماهنگی و نظم خاصی در مبل کلاسیک ایتالیایی صورت می گیرد.

درتهیه این نمونه مبل بیشتر از رنگ های سرد و خنثی نیز استفاده می شود. به همین دلیل این مبل را می توان به راحتی با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ کرد. قیمت مبل کلاسیک خارجی غالبا نسبت به نوع داخلی این محصول گران است. به همین دلیل استقبال از نمونه های داخلی این محصول بیشتر است. کیفیت بالا و قیمت مناسب نمونه های ایرانی مبلمان کلاسیک سبب شده است، بازار داخلی این محصول از رونق بالایی برخوردار بوده و قابلیت رقابت با مبلمان خارجی را داشته باشد.

فروشندگان عمده مبلمان کلاسیک شیک

فروشندگان عمده مبلمان کلاسیک شیک همانطور که می دانید برندهای معروف و شناخته شده مبلمان کلاسیک در کشور ما متعدد هستند. این برندها با ارائه بهترین و باکیفیت ترین محصول به بازار فروش توانسته اند در بازار رقابت این نمونه مبل برند خود را به بازار بشناسانند.

بر این اساس با عرضه مستقیم تولیدات خود در فروشگاه های مبلمان کلاسیک سعی دارند بازار فروش این محصول را در دست گیرند. بالطبع عمده فروشی مبل نسبت به فروش جزئی آن با قیمت پایین تری صورت می گیرد . به همین دلیل خریداران عمده در این تجارت سود بیشتری می کنند.

فروشندگان عمده مبلمان کلاسیک با ارائه به روز ترین و مدرن ترین مبلمان با پایین ترین قیمت درصدد هستند علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی کشور، فروش تولیدات خود را بالا برند.

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید