مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت فروش سرویس خواب لاکچری به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع سرویس خواب لاکچریتوزیع کنندگان سرویس خواب لاکچری به صورت عمده

سرویس خواب لاکچری، با توجه به نوع طراحی و مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن، از سرویس خواب های خاص به شمار می رود، که در مقایسه با نمونه های معمولی آن، از لحاظ قیمتی به مراتب بالاتر است. شرکت فروش سرویس خواب لاکچری به صورت عمده، بهترین محصولات را با ویژگی ها و طراحی های منحصر بفرد و همچنین، استاندارد های کیفی بالا، به طور گسترده ای در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. 

شرکت فروش سرویس خواب لاکچری به صورت عمده

مشخصات انواع سرویس خواب لاکچری

مشخصات انواع سرویس خواب لاکچری استفاده از سرویس خواب مناسب، علاوه بر اینکه موجب رفع خستگی و تجدید قوا می شود، از لحاظ ظاهری و زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق خواب تاثیر بسزایی را ایفا می کند. سرویس خواب ارزان، ممکن است فقط تامین کننده آرامش باشد و از لحاظ کیفی و زیبایی به سرویس خواب لاکچری و لوکس نمی رسد. یکی از انواع سرویس خواب لاکچری، مدل آیوونا است، که به سبکی کلاسیک طراحی و ساخته می شود.

سرویس خواب آیوونا، دارای طراحی بسیار ظریف و زیبایی است و از طرح های فوق العاده ای بهره می برد. برای ساخت این محصول، از چوب گردو استفاده شده است، که از مقاومت و دوام بالایی بهره برده و از طول عمر بالایی بهره می برد. ست کامل این سرویس خواب به همراه دراور و پاتختی آن، جلوه چشم نوازی را برای اتاق شما به وجود می آورد. 

از دیگر انواع سرویس خواب های لاکچری، می توان به مدل سفید آن اشاره کرد. این محصول هم مانند نمونه آیوونا، از چوب گردو برای طراحی و ساخت استفاده شده است و سپس با رنگ سفید، پوشیده شده است. این رنگ به راحتی با سایر وسایل موجود در اتاق ست می شود و زیبایی خارق العاده ای را برای اتاق شما به وجود می آورد. 

سرویس خواب لورنزو، نمونه ای از سرویس خواب شیک و لوکس است، که از لحاظ قیمتی، بسیار گران تر مدل های دیگر است و از این رو، بسیار خاص است. این نمونه از محصول، طرحی ایتالیایی دارد و به وسیله هنرمندان ایرانی و کاملا با دست و با چوب گردوی مرغوب ساخته شده است. طراحی ستون این سرویس خواب، حس شکوه، عظمت و جلال را به همراه دارد. 

توزیع کنندگان سرویس خواب لاکچری به صورت عمده

توزیع کنندگان سرویس خواب لاکچری به صورت عمده توزیع کنندگان سرویس خواب لاکچری به صورت عمده، همواره سعی می کنند که بهترین محصولات را با استاندارد های کیفی، مرغوبیت مواد اولیه مورد تایید توسط واحد های کنترل کیفی و در طرح ها و رنگ بندی های متنوع عرضه کنند. جنس چوب، طرح های استفاده و شرکت تولید کننده، از جمله مواردی است که بر قیمت نهایی تاثیرگذار است. 

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید