مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه انواع مبلمان کلاسیک چوبی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با خصوصیات مبل کلاسیک ایتالیاییراهنمای خرید انواع مبلمان کلاسیک چوبی

مبلمان کلاسیک چوبی از جمله طرح هایی هستند که همیشه در بازار حضور داشته و طرفداران خود را دارند. این مرکز به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان مبلمان چوبی با داشتن سالها تجربه و در اختیار داشتن طراحان مجرب آماده عرضه انواع مبل کلاسیک شیک چوبی در طرح ها و قیمت های گوناگون است. امکان عرضه این محصولات به صورت عمده نیز فراهم است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش ما تماس برقرار نمایید.

عرضه انواع مبلمان کلاسیک چوبی

آشنایی با خصوصیات مبل کلاسیک ایتالیایی

آشنایی با خصوصیات مبل کلاسیک ایتالیایی مبلمان کلاسیک ایتالیایی با طراحی اصیل و خیره کننده خود نه تنها در ایران بلکه در کل جهان از محبوبیت فراوانی بین انواع مبل کلاسیک خارجی برخوردار است و همواره این طرح توسط کارشناسان معماری و دکوراسیون تحسین می شود. مبل های کلاسیک ایتالیایی بسیار ظریف و شیک بوده و معمولا در اندازه های بزرگ تولید می شوند. شاید بتوان گفت در طراحی های لوکس و لاکچری هیچ طرحی توانایی رقابت با مبل های کلاسیک ایتالیایی را ندارد.

این مبل ها تنوع گوناگونی داشته و به صورت مبل های سه نفره، کاناپه دو نفره، ست هفت نفره و… تولید می شوند. مبلمان کلاسیک ایتالیایی بر روی انواع چوب نظیر رزین، چوب راش، ام دی اف و چوب های گوناگون دیگر طراحی می شوند. جنس رویه این مبل ها متفاوت است ولی اصیل ترین طرح از مبلمان ایتالیایی از جنس چرم تولید می شوند.

از دیگر مشخصه های مبلمان کلاسیک ایتالیایی می توان به متریال بسیار با کیفیت آنها اشاره کرد، این محصولات از مرغوب ترین متریال و مواد اولیه تولید شده و با استحکام بالای خود عمر بسیار زیادی خواهند داشت. اگر شما نیز به دنبال یک دکوراسیون شیک و خیره کننده هستید می توانید این مبلمان را جزو اولین گزینه های خود در نظر بگیرید.

راهنمای خرید انواع مبلمان کلاسیک چوبی

راهنمای خرید انواع مبلمان کلاسیک چوبی شاید بتوان اصلی ترین اشتباه در تهیه مبلمان کلاسیک چوبی را عدم تفکیک و تشخیص آنها از مبلمان استیل دانست. به دلیل شباهت بسیار این دو مبلمان متاسفانه بسیاری از افراد قادر به تشخیص این دو از یکدیگر نیستند. توجه داشته باشید که مبلمان کلاسیک معمولا ۷ نفره و مبلمان استیل ۹ نفره است.

رنگی که شما می توانید برای مبلمان چوبی و کلاسیک خود تهیه کنید رنگ های روشن نظیر سفید و طلایی رنگ است و تقریبا تمامی این مبلمان ها در این رنگ ها تولید می شوند. برخی تولید کنندگان برای کاهش قیمت تمام شده از چوب رزین استفاده می کنند. توجه داشته باشید که مبلمان های با چوب رزین به هیچ عنوان به زیبایی مبلمان با چوب طبیعی نظیر چوب راش نیستند.

در آخر باید عنوان داشت که یک نکته بسیار موثر در عمر و کیفیت این مبلمان نوع چوب از نظر خشک یا خیس بودن است. اگر در هنگام خرید و در لحظه فشار دادن دسته مبل متوجه سر و صدا شدید به معنای این است که در تهیه این مبلمان از چوب خیس استفاده شده که دوام چندانی ندارند.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید یا به دنبال خرید بهترین نوع از مبلمان کلاسیک چوبی هستید با ما تماس بگیرید.

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید