مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده سرویس خواب لمسه دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره انواع سرویس خواب چه می دانید؟قیمت بهترین انواع سرویس خواب لمسه دار

سرویس خواب لمسه دار یکی از نمونه های جدید است که در طرح و شکل های مختلفی تولید می شود و دارای کیفیت منحصر به فردی می باشد، فروش عمده آن نیز در بازار به صورت گسترده و با قیمت های بسیار مناسبی انجام می شود که مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

فروش عمده سرویس خواب لمسه دار

درباره انواع سرویس خواب چه می دانید؟

درباره انواع سرویس خواب چه می دانید؟ انواع سرویس خواب عروس در جنس های مختلفی مانند فلز، ملامینه، چوب و ام دی اف است که نمونه چوبی گرانترین مدل ها است و نوع ملامینه از ارزانترین آنها می باشد، چون نوع ملامینه دارای مقاومت کمتری در برابر رطوبت می باشد و نمونه های ام دی اف از دو نوع هایگلاس و معمولی می باشد.

سرویس خواب چوبی از نمونه های دیگر دارای ضخامت بیشتری بوده و در آن نقوش مختلفی حک شده و طرح های متنوع تری دارد و مدل های سلطنتی از این جنس است، این سرویس شامل تخت، پاتختی، کمد، میز آرایش، صندلی و قاب آئینه می باشد که مطابق با استانداردها تولید شده است.

سرویس خواب در انواع نمونه های یکنفره و دو نفره است که نوع دو نفره برای جهیزیه عروس خانم ها انتخاب می شود و دارای انواع مدل های کلاسیک، اسپرت، مدرن، کلاسیک و لوکس می باشد که اکثرا نمونه هایی که برای عروس خانم ها انتخاب می شود دارای رنگ های سفید ست شده می باشد.

قیمت بهترین انواع سرویس خواب لمسه دار

قیمت بهترین انواع سرویس خواب لمسه دار قیمت بهترین سرویس خواب شیک لمسه دار بسته به کیفیت و جنس مختلف می باشد و نوع یراق آلات بکار رفته در آن تاثیر مستقیمی بر نرخ دارد.

 یک سرویس خواب خوب باید دارای ابعاد مناسبی بوده و قطعات آن از یکدیگر جدا شود تا قابلیت حمل و نقل راحتی داشته باشد، ارتفاع پایه های آن نیز با سطح اتاق باید بین ۴۰ تا ۴۵۰ سانتیمتر باشد تا هنگام نشستن بر روی آن پاهای فرد در بهترین حالت قرار گیرد.

طول و عرض تخت خواب باید استاندارد باشد و از جنسی انتخاب شود که با وزن سبک آن بهتر جابجا شود، سرویس های خواب چوبی در بین انواع مختلف آن دارای بهترین کیفیت بوده و در برابر رطوبت و فشار دارای مقاومت خوبی می باشد و از تنوع طرح و مدل نیز برخوردار می باشد.

مدل سرویس خواب باید بر اساس دکوراسیون اتاق خواب و ابعاد آن انتخاب شود، مثلا طول و عرض تخت باید بسته به هیکل و فرم بدن و قد عروس و داماد انتخاب شود و فرد چاق باید از نوع پهن تر آن را انتخاب کند. همچنین برای نوجوانان اکثرا نمونه های اسپرت و برای عروس و دامادها اکثرا مدل های سلطنتی انتخاب می شود.

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید