مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده مبلمان راحتی لمسه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع مبلمان راحتی لمسهقیمت باورنکردنی انواع مبلمان راحتی لمسه

امروزه مبلمان جزیی از وسایل ضروری خانه محسوب می شود که انتخاب مدل مبل در سبک و طراحی دکوراسیون منزل تاثیر گذار است. انواع مدل های مبلمان موجود در بازار عبارتند از کلاسیک، سلطنتی، راحتی و … که هر مدل کاربری خاصی دارند. مبلمان راحتی لمسه جزو گروه مبل های مدرن امروزی قرار می گیرد که در تولید آن از چرم و یا انواع مختلف پارچه استفاده می شود. فروش عمده مبلمان راحتی لمسه با رنگ بندی های متنوع در کارگاه های تولیدی مبلمان امکان پذیر است.

فروش عمده مبلمان راحتی لمسه

مشخصات انواع مبلمان راحتی لمسه

مشخصات انواع مبلمان راحتی لمسه

بدون شک برای انتخاب مبلمان، توجه به سبک و سیاق وسایل چیده شده در محلی که قرار است مبلمان در آن جای گیرد، امری مهم و ضروری است چرا که می بایست سنخیتی بین وسایل وجود داشته باشد تا مکان مورد نظر چشم نواز و دکوراتیو شود. برای مثال برای منازلی مدرن با متراژ کم، مبلمان های اسپرت و راحتی گزینه مناسبی می باشند. برخی از مدل ها با تلفیق چوب و پارچه ساخته می شوند که به آن مبل راحتی چوبی می گویند و در بعضی مدل ها از پارچه ی بیشتر و همچنین دکمه هایی استفاده می شود که به آن مبل لمسه نیز گفته می شود.

از مشخصات بارز انواع مبلمان راحتی لمسه، داشتن پشتی کوتاه است که پشتی و یا دسته های مبل با دکمه هایی، لمسه کاری می شوند. از خصوصیات دیگر این نوع مبل ارتفاع کوتاه آن تا سطح زمین است که فرد به راحتی می تواند چندین ساعت روی آن بنشیند و احساس رضایت کند. نکته جالب دیگر در خصوص مبل راحتی لمسه، استفاده از پارچه ساده و بدون طرح در رنگ بندی های مختلف است که همین سادگی موجب سنخیت با سایر وسایل منزل و عدم دلزدگی فرد می شود.

قیمت باورنکردنی انواع مبلمان راحتی لمسه

قیمت باورنکردنی انواع مبلمان راحتی لمسه

در ساخت و تولید یک مبل راحتی شیک فاکتورهایی نظیر مرغوبیت جنس چوب، پارچه و فوم استفاده شده در آن لحاظ می شود. زیرا مبلمانی که با چوب گردو، راش، چنار و یا افرا ساخته شده باشد  یقینا نسبت به مبلمانی که در آن از پلی استر رزین استفاده شده مقاومت تر است. همچنین استفاده از پارچه و فوم با کیفیت علاوه بر دوام و ماندگاری بیشتر، ظاهر شکیل تری به مبل می دهد. در نهایت تمام این موارد ذکر شده بر روی قیمت نهایی یک محصول تاثیر گذار است. در کارگاه ها و تولیدی های ساخت مبلمان و ادوات چوبی، انواع مبلمان راحتی لمسه با قیمت هایی باورنکردنی و مناسب با درجه کیفیت بالا به بازار عرضه می شوند.

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید