مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم سرویس خواب نوزاد

آنچه در این مقاله می خوانید...

چه سرویس خوابی برای نوزاد مناسب است؟عرضه کنندگان سرویس خواب نوزاد

هنگامی که خانواده ای منتظر ورود فرزند خود است، یکی از لذت بخش ترین خرید ها برای پدر و مادر تهیه وسایل سیسمونی و سرویس خواب نوزاد است تا با اتاقی زیبا ورود فرزند خود را جشن بگیرند. اتاق نوزاد نیاز به تخت راحت، کمدی پر از فضا برای لوازم و لباس ها دارد. در این سایت می توانید فروشندگان سرویس خواب نوزاد را پیدا کنید که محصولات خود را بدون واسطه و به طور مستقیم به مشتری عرضه می کنند.

فروش مستقیم سرویس خواب نوزاد

چه سرویس خوابی برای نوزاد مناسب است؟

چه سرویس خوابی برای نوزاد مناسب است؟

سرویس خواب نوزاد یکی از اجزای مهم اتاق نوزاد است. سرویس خواب شامل تخت خواب، کمد، ویترین، دراور و شلف است. تخت خواب سرویس انواع مختلفی دارد. به عنوان مثال یک نوع از تخت ها مناسب نوزاد است و با تغییر تبدیل به تخت نوجوان و میز تحریر می شود. نوعی دیگر وجود دارد که تخت ننویی پس از بزرگ شدن نوزاد با تغییر تبدیل به کمد می شود. کمد ها، ویترین ها، دراور ها و شلف ها هر کدام در اندازه ها و ابعاد مختلف عرضه می شوند.

برای خرید سرویس خواب مناسب باید به چند نکته دقت کرد . نکته اول فضای اتاقی است که قرار است این سرویس قرار بگیرد، اگر پس از قرار دادن سرویس در اتاق فضا برای کودک کم باشد، به وسایل دیگر برخورد می کند و بعد از بزرگ شدن کودک مجبور به تغییر آن هستید.

نکته بعدی رنگ و طرح مناسب است. برای نوزادان پسر اغلب از سرویس خواب رنگی با رنگ های سفید، سبز، آبی و قهوه ای استفاده می شود‌. رنگ های روشن و شاد مانند صورتی و گلبهی و بنفش کمرنگ مناسب نوزادان دختر است. این روزها از سرویس خواب کارتونی مانند عروسک ها، پرنسس ها برای دختران و تم های فوتبال و حیوانات و ورزشی برای پسران استفاده می شود‌.

نکته بعدی جنس سرویس خواب است. سعی کنید سرویسی تهیه کنید که سلامت نوزاد را تحت تاثیر قرار ندهد. بعصی جنس های چوب و یا چسب های مورد استفاده ممکن است برای سلامت نوزاد مضر باشد.

سرویس خواب مناسب نوزاد علاوه بر رنگ و طرح باید تشک و بالشت و روتختی مناسب نیز داشته باشد تا دست و پای نوزاد بین شکاف ها و نرده های محافظ گیر نکند.

عرضه کنندگان سرویس خواب نوزاد

عرضه کنندگان سرویس خواب نوزاد

برای آشنایی با عرضه کنندگان سرویس خواب نوزاد از امکانات سایت استفاده کنید. محصولات آن ها را در سایت مشاهده کنید و با استفاده از امکانات تماس با مسئولین فروش آن ها گفت و گو کنید و از آن ها درباره محصول مورد نظر خود راهنمایی بخواهید.

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید