مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع سرویس خواب شیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع مدل آینه سرویس خواببهترین صادرکننده سرویس خواب شیک

امروزه شاهد وجود انواع مختلف سرویس خواب های شیک و با کیفیت هستیم که سلیقه و مدل های مد نظر مشتریان در تنوع مدل های آنها بی تاثیر نیست، سرویس خواب شامل انواع مختلفی می باشد که هر کدام دارای قیمت مخصوص به خود هستند و استفاده از آنها زیبایی را به اتاق خواب هدیه می دهد، قیمت انواع سرویس خواب شیک با توجه به جنس، کیفیت، مدل، طرح و تعداد اقلام آن متفاوت می باشد. 

قیمت انواع سرویس خواب شیک

آشنایی با انواع مدل آینه سرویس خواب

آشنایی با انواع مدل آینه سرویس خواب سرویس خواب به عنوان یک پک کاملی از اقلام مختلفی می باشد که برای ایجادی فضایی شاد و دکوراسیونی عالی و چشم نواز به کار می روند، از انواع وسایل سرویس خواب می توان به تخت، دراور، آینه، کمد و وسایل دیگر نام برد که هر شخصی متناسب با سلیقه و فضای اتاق خواب خود، تعداد کامل یا چند قلم از آنها را خریداری می کند و با همان تعداد می تواند روح تازه ای به اتاق خواب ببخشد. 

یکی از وسایل پر مصرف در سرویس خواب، آینه می باشد که دارای انواع مختلفی بوده و بنا به سفارش مشتری طراحی و ساخته می شود، در این بخش از مقاله به معرفی انواع مدل آینه سرویس خواب می پردازیم. 

یکی از انواع این مدل، آینه ایستاده می باشد که به صورت تمام قد بوده و در کنار تخت یا گوشه اتاق استفاده می شود، این مدل آینه از قاب های ساده تا طرحدار و متناسب با جنس سرویس خواب تهیه می شود.

نوع دیگری از این آینه ها قدی وجود دارد که به صورت ایستاده استفاده می شود، اما ابعاد و اندازه آن از مدل قدی کوتاهتر بوده و بیشتر بر روی دراور های کوچک طرفین تخت قرار میگیرد و زیبایی خاصی به سرویس خواب می بخشد. 

نوع دیگری از آینه سرویس خواب مدلی است که با طرح های مختلف بالای تخت نصب می شود، ابعاد این مدل متنوع بوده و در سایز های مختلف تولید می گردد، و با طرح های مختلفی همچون خورشیدی، دایره ای، اشکال هندسی و اشکال متنوع دیگری و در تعداد چند تایی استفاده می شود. 

در مدل دیگری از آینه سرویس خواب، آن را بر روی کمد تعبیه می کنند، که می تواند به صورت ریلی و یا معمولی ایجاد گردد. 

یکی دیگر از مدل های آینه سرویس خواب مدلی است که در پشت سرویس و تخت و بر روی کل دیوار ایجاد می شود، این مدل علاوه بر ایجاد فضای زیبای اتاق خواب، باعث بزرگ تر شدن فضای اتاق نیز می شود. 

بهترین صادرکننده سرویس خواب شیک

بهترین صادرکننده سرویس خواب شیک سرویس خواب درجه یک همواره از بهترین مواد اولیه و با کیفیت ترین متریال ساخته می شود و از این رو می تواند ارزش صادراتی پیدا کند. 

بسیاری از تولید کنندگان با تولید سرویس خواب لوکس توانسته اند جایی در بازار های خارجی پیدا کرده و کالا های خود را به کشور های متقاضی صادر کنند. 

ما نیز با تولید سرویس خواب های لوکس و بی نظیر مفتخر به دریافت عنوان بهترین صادر کننده سرویس خواب شیک در کشور هستیم که رضایت و حقوق مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده ایم. 

متقاضیان سرویس خواب می توانند جهت ارتباط با ما از طریق این وب سایت اینترنتی، سفارشات خود را به ما عرضه کرده، و با خرید سرویس خواب های لوکس و با کیفیت زیبایی و خاص بودن را به خانه خود هدیه دهند. 

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید