مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع مبلمان کلاسیک چستر با جنس چوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه مبل کلاسیک چستر و ایتالیاییمرکز توزیع مبلمان کلاسیک چستر

مبلمان نظری همدان با زیبایی چشمگیری که دارند، باعث پدید آمدن فضای جذاب در هال یا پذیرایی منازل  می شوند، فرو رفتگی و لمسه کاری های بر روی قسمت های مختلف مبلمان چستر که با دقت و ظرافت خاص و استفاده از دکمه های مخصوصی انجام می شود سبب گردیده که از طرفداران بسیاری در بین خریداران مبلمان برخوردار باشد. برای اطلاع از قیمت انواع مبلمان کلاسیک چستر با جنس چوب می توان به نمایندگی فروش این محصولات مراجعه کرد.قیمت انواع مبلمان کلاسیک چستر با جنس چوب

مقایسه مبل کلاسیک چستر و ایتالیایی

مقایسه مبل کلاسیک چستر و ایتالیایی جالب است بدانید که مبلمان کلاسیک و مبلمان ایتالیایی شباهت های بسیار و همچنین تفاوت های فراوانی با یکدیگر دارند. از جمله این موارد می توان به طراحی ساده تر و کنده کاری های کمتر مبلمان کلاسیک در مقایسه با مبلمان ایتالیایی، وزن پایین تر و میزان چوب کمتر بکار رفته در ساخت مبلمان کلاسیک چستر اشاره کرد. مبلمان ایتالیایی از ساختار و ظاهر سلطنتی و شکیل تری نسبت به مبل کلاسیک چستر برخوردار است و بیشتر مناسب استفاده در سالن های پذیرایی است.

در تولید طرح مبلمان نئوکلاسیک جدید از رویه چرم یا پارچه های مخمل می توان بهره برد. از دیگر تفاوت های این دو نوع مبلمان، تعداد صندلی های موجود در ست هر یک از آنها می باشد، در مبلمان کلاسیک، مانند سرویس مبل های راحتی، تعداد صندلی ها به طور معمول ۷ نفره است، در حالیکه در مبلمان ایتالیایی، این ست، ۹ نفره و شامل یک کاناپه سه نفره، چهار مبل تک نفره و دو صندلی میزبان می باشد.

تمامی این موارد باعث می‌گردد که قیمت مبلمان کلاسیک چستر از مبلمان ایتالیایی به طور معمول ارزان تر بوده و بیشتر اقشار جامعه بتوانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.

مرکز توزیع مبلمان کلاسیک چستر

مرکز توزیع مبلمان کلاسیک چستر مرکز توزیع مبلمان چستر با عرضه عمده مبلمان کلاسیک چوبی و دیگر انواع این محصولات با بهره گیری از بهترین چوب، چرم، پارچه و بهره گیری از متخصصان تولید مجرب، اقدام به عرضه با کیفیت ترین و زیباترین ست‌ های مبلمان در سطح کشور با قیمت های مناسب می نماید.

خریداران این محصولات نیز برای تهیه و خرید انواع آنها با مراجعه حضوری به این مراکز فروش و یا سایت عرضه مبلمان کلاسیک چستر، با اطلاع از قیمت ها و مشخصات ظاهری هر کدام و انتخاب مدل، طرح پارچه و رنگ، می توانند اقدام به ثبت سفارش و خرید محصول مورد نظر خود کنند.

از دیگر مزایای خرید اینترنتی و آنلاین می توان به کیفیت بالای محصولات ارائه شده، تنوع زیاد مدل ها و رنگ ها و البته امکان تحویل گرفتن مبلمان در محل مورد نظر خریدار اشاره کرد.

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید