مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده سرویس خواب لاکچری

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی انواع سرویس خواب لاکچریرده بندی کیفی انواع سرویس خواب لاکچری

سرویس خواب لاکچری در انواع جنس های متنوع وجود دارد و در مدل های تک نفره و دو نفره تولید و ارائه می شود. امروزه با استفاده از بهترین چوب ها و ام دی اف انواع سرویس خواب را در طرج های جدید و شیک با کیفیتی عالی تهبه می کنند. قیمت عمده سرویس خواب لاکچری نسبت به قیمت جزیی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.

قیمت عمده سرویس خواب لاکچری

ویژگی انواع سرویس خواب لاکچری

ویژگی انواع سرویس خواب لاکچری ویژگی انواع سرویس خواب لوکس و لاکچری چیست؟ این محصول از بهترین چوب گردو و یا راش که بسیار محکم و با دوام است ساخته می شود. این چوب ها در برابر حشرات موذی و رطوبت بسیار مقاوم بوده و دارای عمر طولانی می باشند.
چوب های مورد استفاده در سرویس خواب لاکچری معمولا منبت کاری شده هستند و توسط هنرمندان خوش ذوق و خلاق با نهایت دقت و ظرافت منبت کاری شده است. اسکلت و کلاف این تخت ها بسیار مقاوم می باشد. این سرویس خواب معمولا شامل تخت خواب، پاتختی، آینه، میز توالت می باشد که هر کدام از آنها طراحی شیک و منحصر به فردی دارند.
این محصول در انواع رنگ های جذاب و شیک از جمله سفید، کرم، قهوه ای و … وجود دارد. ابعاد تخت های دو نفره و تک نفره استاندارد می باشد. با وجود تنوع بالا در طرح و مدل می توان رنگ و طرح آن را با توجه به دکوراسیون اتاق خواب انتخاب کرد.

رده بندی کیفی انواع سرویس خواب لاکچری

رده بندی کیفی انواع سرویس خواب لاکچری انواع سرویس خواب لاکچری با سطح کیفی و مدل های متنوع در کشور مشاهده می شود. سطح کیفیت انواع این محصول با توجه به متریال استفاده شده در آن متفاوت است. به طور مثال استفاده از چوب گردو در ساخت این محصول از نظر درجه کیفی بسیار بالاتر از چوب های دیگر و یا نئوپان می باشد همچنین مدل و طرح سرویس خواب نیز در کیفیت و قیمت آن مؤثر است.
هر چه از مواد اولیه مرغوب تری در تهیه انواع سرویس خواب لاکچری و لوکس استفاده شده باشد، آن محصول از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و بالطبع قیمت گران تری نیز دارد. سرویس خواب لمسه دار یکی از انواع پر فروش و پر طرفدار این محصول می باشد. لمسه کاری با استفاده از بهترین پارچه های بر روی انواع سرویس خواب و مبلمان انجام می شود و با ظرافت بالایی این کار صورت می گیرد. انواع سروییس خواب لمسه دار با توجه به کیفیت بالا و ظرافت و زیبایی خاص قیمت بالاتری نسبت به مدل های دیگر دارند.

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید