مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید سرویس خواب شیک در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع سرویس خواب خرید عمده سرویس خواب شیک

سرویس خواب شیک یکی از برجسته ترین و محبوب ترین سرویس های خواب است که در طرح و مدل های متنوعی ارائه می شود و جنس بدنه و طرح به کار رفته در آنها نقش مهمی در زیبایی این محصول دارد، مرکز تولید کننده آن نیز در تهران با اقتباس از طرح های مدرن اروپایی مدل های لوکس و منحصر به فرد را وارد بازار می کند.

مرکز تولید سرویس خواب شیک در تهران

آشنایی با انواع سرویس خواب

آشنایی با انواع سرویس خواب سرویس خواب بسته به جنس دارای انواع مختلفی است جنس های چوب، ام دی اف، ملامینه، فلز از نمونه های آن می باشد که هر یک در مدل های مدرن، کلاسیک، لوکس، فانتزی، اسپرت، لامسه و … وارد بازار می شود، یکی از محبوب ترین آنها سبک مدرن است که با یک دکوراسیون مدرن نیز هماهنگ می باشد.

از ویژگی دکوراسیون مدرن سادگی، بدون شلوغی و بدون نقوش، بدون کنده کاری، روان، براق، شفافیت، استیل و … است که در رنگ های روشن و تیره انتخاب می شود، برای انتخاب رنگ و طرح سرویس خواب رنگی باید رنگ پرده و دیوار ها و دیگر وسایل اتاق را در نظر گرفت و بر اساس آن به صورت هماهنگ انتخاب کرد.

مثلا می توان در صورتی که وسایل اتاق روشن است از سرویس خواب تیره استفاده نمود تا به گونه ای دو رنگه و هماهنگ با هم باشند، سرویس خواب ساده در دو نوع تک نفره و دو نفره است که نوع دو نفره برای جهیزیه عروس خانم ها انتخاب می شود و اکثرا رنگ های سفید و خیلی روشن انتخاب می شود.

خرید عمده سرویس خواب شیک

خرید عمده سرویس خواب شیک خرید عمده سرویس خواب شیک در بازار با بهترین قیمت ها انجام می شود چون نرخ عمده همیشه از خرده ارزانتر می باشد، بالاخص زمانی که این محصول عمده و بدون واسطه خریداری شود بسیار ارزان و باصرفه تر خواهد بود.

سرویس های خواب چوبی دارای تنوع زیادی بوده و ضخامت بیشتری دارد و در آن مدل ها و طرح های کنده کاری شده و در نقوش مختلفی دیده می شود که دارای بالاترین قیمت ها می باشد، سرویس های ام دی اف نیز در دو نوع روکش ساده و هایگلاس ارائه می شود که نوع هایگلاس جدید و محبوب تر است و از نوع ساده گرانتر می باشد.

سرویس خواب چوبی از محبوب ترین نمونه ها است که در رنگ های روشن و تیره و طرح چوب بوده و از انواع مختلف چوب مانند راش، گردو، روسی، توسکا، ام دی اف و … تولید می شود، رگه ها و خطوط طبیعی بکار رفته در این چوب ها جلوه ای منحصر به فرد را به همراه دارد و نمونه های کنده کاری شده آن از مدل های سلطنتی و از گرانترین مدل ها می باشد.

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید