مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید سرویس خواب فانتزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات ایده آل ترین سرویس خوابفروش بهترین انواع سرویس خواب فانتزی

مرکز تولید سرویس خواب فانتزی بر این تلاش است تا بهترین آیتم ها و پارامترها را در اختیار خود بگیرد و با در دسترس داشتن این موارد، با کیفیت ترین انواع سرویس خواب فانتزی را تولید نموده و در اختیار مشتریان قرار دهد. امروزه خریداران سعی می کنند که رزومه و سوابق کلیه شرکت های تولید کننده را با هم مورد نقد و بررسی قرار دهند و در نهایت یک سرویس خواب فانتزی درجه یک را انتخاب نمایند.

مرکز تولید سرویس خواب فانتزی

مشخصات ایده آل ترین سرویس خواب

مشخصات ایده آل ترین سرویس خواب قطعاً بهترین سرویس خواب باید از یک سری از مشخصات بهره مند باشد تا بتوان آن را در زمره با کیفیت ترین اجناس دسته بندی کرد. طول سرویس خواب با کیفیت باید در حدود ۲۰۰ سانتیمتر و عرض آن نیز در حدود ۱۷۰ سانتیمتر باشد و تا ارتفاع ۱۲۰ سانتیمتر نیز برای تولید سرویس های خواب مجاز است.

البته لازم به ذکر است که مشخصات ذکر شده متناسب با سرویس خواب دو نفره می باشد و برای نوع تک نفره حدود ۲۰ سانت از هر یک از این پارامتر را کسر گردیده می شود.

وزن این سرویس خواب در حدود ۵۵ کیلوگرم در نظر گرفته شده و تا حدود وزن ۲۰۰ کیلوگرم را نیز تحمل می کند. این تخت خواب ها از جنس فریم فلز تشکیل یافته و همچنین جنس پایه آنها نیز باید به شکل چوب باشد.

اگر تنظیم ارتفاع پایه ها با استفاده از تکنولوژی قابل تغییر باشد، طبیعتا مناسب تر است ولی اگر از همچین قابلیتی برخوردار نباشد نیز نمی‌ توان آن را عیب دانست.

این سرویس های خواب همچنین از تنوع رنگ زیادی برخوردار می باشند و بی ‌شک یکی از دلایل استقبال خیلی زیاد از این مدل اجناس تنوع رنگ فوق العاده آنها است.

زیرا از سلایق مردم در این زمینه بسیار با یکدیگر متفاوت شده و هر چقدر تنوع اجناس بیشتر شود قطعاً سلایق بیشتری نیز به سمت این تجارت جذب خواهند شد و متعاقبا حجم فروش این اجناس نیز خیلی بیشتر می گردد.

فروش بهترین انواع سرویس خواب فانتزی

فروش بهترین انواع سرویس خواب فانتزی تنوع فوق العاده فراوان سرویس خواب های موجود در بازار کشور ما، باعث شده است تا سلیقه های بسیار زیادی جذب این اجناس شود. زیرا امروزه سلایق مردم در رابطه با تهیه انواع سرویس خواب رنگی و سرویس خواب قلبی، کاملا با یکدیگر متفاوت است.

همین امر نیز باعث شده تا تولیدکنندگان تنوع بسیار زیادی را در تولیدات این محصولات لحاظ کنند و فروشندگان نیز حجم قابل توجهی از انواع سرویس خواب فانتزی را در اختیار مشتریان قرار دهند تا هر مشتری بتواند دقیقا متناسب با سلیقه خود خریدش را انجام دهد.

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید