مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید سرویس خواب پرنسسی در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی خواندنی درباره انواع سرویس خواب کودکعرضه کنندگان عمده سرویس خواب پرنسسی

سرویس خواب پرنسسی نمونه ای پرطرفدار برای کودکان دختر است که در طرح های متنوع و رنگ بندی جذاب تولید می شود. امروزه یکی از الزامات اتاق خواب کودک داشتن یک ست خواب استاندارد است. برای این منظور نکات و معیارهای فنی مهمی را باید مدنظر قرار دهید. در تهران و دیگر مرکز استانها به علت بالا بودن حجم تولید، بهترین شیوه سفارش و خرید این محصولات با قیمت ارزان چیست؟

مرکز تولید سرویس خواب پرنسسی در تهران

نکاتی خواندنی درباره انواع سرویس خواب کودک

نکاتی خواندنی درباره انواع سرویس خواب کودک اگر قصد خرید سرویس خواب کودک را دارید، بدون شک سوالات زیادی ذهن شما را درگیری می کند. اینکه چه نوع سرویس خوابی مقاوم تر بوده یا سایز و اندازه استاندارد آنها چیست. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید ابتدا باید بودجه مناسبی را در نظر بگیرید. با توجه به تنوع عرضه این محصولات سعی کنید وارد جزئیات و لوازم جانبی سرویس ها نشوید. یک ست تخت و کمد بهترین گزینه به ویژه برای کودکان زیر ده سال است.
نکته دوم انتخاب سایز مناسب سرویس خواب است که به هیچ عنوان نمی توان از آن غافل شد. برای این فاکتور باید با توجه به سن، قد و وزن کودک نمونه ای کاربردی با عمر مفید بالا خریداری کنید. انواع بهترین سرویس خواب فانتزی دخترانه و عروسکی بر اساس ابعاد در گروه های زیر دسته بندی می شوند:

  • سرویس خواب برای کودکان زیر 4 سال: بدون شک در این سنین انتخاب گهواره های فانتزی با رنگ سفید یا طرح چوب بهترین گزینه است. گهواره استاندارد در ابعاد 132*69 سانتی متر برای کودکان زیر 4 سال که از چوب طبیعی یا ام دی اف ساخته شده باشند را پیشنهاد می کنیم.
  • سرویس خواب برای کودکان 4 تا 10ساله: برای این گروه از کودکان می توانید تخت های دو قلو در ابعاد 190*100 سانتی متر را انتخاب کنید. البته به علت بلندی و جادار بودن، این سرویس ها برای سنین نوجوان نیز مناسب هستند.
  • سرویس خواب کودکان 6 تا 18 ساله: تخت های فول سایز در ابعاد 190*137 سانتی متری می توانند بهترین گزینه برای اتاق خواب نوجوانان باشند.

عرضه کنندگان عمده سرویس خواب پرنسسی

عرضه کنندگان عمده سرویس خواب پرنسسی سرویس خواب پرنسسی دخترانه در رنگ های سفید، صورتی یا تلفیقی از هر دو ساخته می شوند که شامل یک ست تخت، یک عدد پاتختی، کمد لباسی و کتابخانه می شود. برخی سرویس ها ملزومات دیگری نظیر میز تحریر، دراور و آینه و کمدهای سه درب نیز دارند که معمولاً به عنوان ست های کامل، قیمت و نرخ فروش بالاتری نیز دارند.
برای خرید انواع سرویس خواب عروسکی پرنسسی با قیمت مناسب می توانید فقط تخت، کمد لباسی و دراور را سفارش دهید تا به میزان قابل توجه ای در قیمت ها صرفه جویی کرده باشید. از سوی دیگر با توجه به تنوع تولید این محصولات در تهران برای خرید عمده با قیمت رقابتی و افزایش حاشیه سود، بهترین راهکار ثبت سفارشات به صورت آنلاین و از طریق نمایندگان فروش تولیدی است.

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید