مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید مبلمان کلاسیک شیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع چوب در ساخت مبلمان کلاسیکقیمت نهایی انواع مبلمان کلاسیک شیک

امروزه در کشور ما کارخانه های زیادی در زمینه تولید مبلمان کلاسیک شیک فعالیت می کنند. تولید کننده ها مبلمان کلاسیک را با کیفیت بالا و جنس مقاوم و محکم تولید می کنند. همچنین کارخانه ها مبلی مرغوب و شیک لاکچری را به مراکز عرضه ارسال می کنند و عرضه کنندگان و فروشنده ها با قیمت مناسب این محصول را به فروش می رسانند.

مراکز تولید و تولید کنندگان ایرانی مبلی با قیمت مناسب و در بسته بندی های متفاوت به خارج از کشور عرضه می کنند.

مرکز تولید مبلمان کلاسیک شیک

انواع چوب در ساخت مبلمان کلاسیک

انواع چوب در ساخت مبلمان کلاسیک در هنگام خرید مبل باید به نوع چوب به کار رفته در آن توجه زیادی داشت زیرا کیفیت مبل کلاسیک فانتزی بیشتر به نوع چوب استفاده شده در آن و کلاف کار بستگی دارد. بیشتر تولید کنندگان مبل از چوب های داخلی استفاده می کنند که اکثرا از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

در اسکلت مبل معمولا از چوب گردو استفاده می شود زیرا بسیار سفت و مقاوم می باشد و به دلیل تلخی چوب درخت گردو، حشرات آن را کمتر میخورند. در صنعت ساخت مبل از انواع مختلفی چوب استفاده می کنند که از جمله این چوب ها می توان به چوب روسی اشاره کرد. این چوب به دلیل این که به خوبی سمباده می خورد و پیخ خوری خوبی دارد که از چوب های پرطرفدار در این صنعت محسوب می شود. چوب راش یکی از انواع پرکاربرد در تولید مبل به شمار می آید که اکثر مبلمان خانگی از این نوع ساخته شده اند. چوب راش رنگ کرمی دارد و تقریبا مقاوم و محکم می باشد.

چوب افرا در ایران دارای انواع مختلفی می باشد و در صنعت تولید مبل به ویژت مبلمان کلاسیک بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چوبی نیمه سنگین است و رنگ آن سفید مایل به کرم می باشد.

چوب توسکا از جمله انواع دیگر چوب می باشد که در تولید مبلمان استفاده می شود. این چوب مقاومت کمتری دارد ولی در برابر آب بسیار مقاوم است.

چوب آبنوس نیز در تولید انواع مبلمان کلاسیک، مدرن، میز و صندلی مورد استفاده قرار می گیرد و این چوب دارای انواع مختلف و رنگ های مختلفی می باشد. از جمله چوب های دیگری که در تولید مبلمان استفاده می شود می توان به چوب ملچ، بلوط و آکاژو اشاره کرد.

قیمت نهایی انواع مبلمان کلاسیک شیک

قیمت نهایی انواع مبلمان کلاسیک شیک امروزه در کشور ما انواع زیاد و مختلفی مبل کلاسیک لاکچری در طرح های متفاوت و زیبا و در رنگ های شاد و متنوع تولید می شود. قیمت نهایی این محصول ثابت و مشخص نمی باشد و به عوامل مختلفی مانند نوع و کیفیت چوب، کیفیت مواد اولیه، شرکت تولید کننده، نوع پارچه، نحوه خرید، برند تولید کننده و میزان تقاضا برای خرید بستگی دارد.

همچنین نوسانات ارزی و تورم بر قیمت تاثیر گذار می باشد و گاهی اوقات قیمت افزایش و یا کاهش می یابد. قیمت این محصول با توجه به شرایط موجود در بازار در حال تغییر می باشد.

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید