مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید مبلمان کلاسیک فرانسوی در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت انواع مبل راحتی و کلاسیکعمده فروشی انواع مبلمان کلاسیک فرانسوی

اگر به دنبال مبلمان جدید برای جایگزینی قطعات فعلی خود هستید یا فقط می خواهید اتاق های خود را مجددا طراحی کنید ، شاید از سبک های مختلف مبلمان موجود تعجب کرده باشید. مبلمان کلاسیک فرانسوی را می توان از بازار های مختلف تهیه و استفاده نمود.

مرکز تولید مبلمان کلاسیک فرانسوی در تهران

تفاوت انواع مبل راحتی و کلاسیک

تفاوت انواع مبل راحتی و کلاسیک دو سبک محبوب ، کلاسیک ایتالیایی و فرانسوی کلاسیک ، از ویژگی های متمایز و منحصر به فردی هستند که طرح ها را از هم جدا می کنند. طراحی کلاسیک ایتالیایی دوره های مختلفی را سپری می کند. به عنوان مثال ، سبک قرن پانزدهم از طرح ها و جزئیات به صورت سادگی مانند قالب گیری سنتی و فرم های حیوانات یا Rinceau برای تزئین استفاده می کند. تفاوت های بسیاری انواع مبل های راحتی و کلاسیک دارند که از اهمیت ویژه ای به فروش می رسند.  سبک قرن 17 از تزئینات کلاسیک ، از جمله اشکال هندسی و ستون استفاده می کند. برخی از تأثیرات گوتیک ممکن است در قطعات فرانسوی نیز که به سبک قرن هفدهم طراحی شده اند ، دیده شود. طرح کلاسیک فرانسوی از طرح های کلاسیک ایتالیایی و فرهنگ های دیگر سایه تأثیر دارد. شما باید تصمیم بگیرید که کدام سبک ها برای شما مناسب هستند.

قطعات مبلمان کلاسیک فرانسوی ، برخلاف ویژگیهای ساده طراحی کلاسیک ایتالیایی ، اغلب تزئین شده اند. قطعات کلاسیک فرانسوی اغلب با جزئیات بسیار متنوعی تهیه شده و دارای چوبهای تزئینی از مروارید یا عاج است. در صورت تغییر کل اتاق ، از جمله چوبی و قالب ریزی و سازه ، به قطعاتی نیاز خواهید داشت که با طراحی اصلی اتاق شما همراه باشد. مبل کلاسیک مدرن را می توان از نمایندگی ها تهیه نمود.  فقط از محصولات و روش های تمیز کردن و تعمیر استفاده کنید که برای قطعه کلاسیک ایتالیایی یا فرانسوی شما توصیه می شود. اگر از چیزی برای مبلمان خود استفاده نمی کنید ، ممکن است آسیب دائمی به قطعه وارد کنید.

کیفیت و نوع مواد استفاده شده را قبل از تصمیم گیری در مورد قطعه خاص در نظر بگیرید. برای مثال اگر برای یک اتاق شلوغ به صندلی احتیاج دارید ، می خواهید یک قطعه مورد مطالعه را تهیه کنید که دارای مواد باشد و قادر به تمیز کردن آن هستید. بسته به پارچه و ویژگی ها ، مراقبت از قطعات ممکن است متفاوت باشد. مبلمان کلاسیک ایتالیایی و فرانسوی ، به استثنای برخی از طرح های سلطنتی فرانسه ، معمولاً از مواد بادوام و محکم ساخته شده اند. مبل کلاسیک عروس را باید از فروشگاه ها خریداری نمود.

عمده فروشی انواع مبلمان کلاسیک فرانسوی

عمده فروشی انواع مبلمان کلاسیک فرانسوی قطعات خیلی ابتدایی به سبک فرانسوی ممکن است شباهت زیادی به قطعات اولیه ایتالیایی داشته باشد ، و این نشان دهنده سبکهای رایج در اروپا در آن زمان است. قطعات کلاسیک ایتالیایی ممکن است از نقوش کلاسیک فرانسوی طرح های تزئینی بیشتری داشته باشند ، زیرا طراحان فرانسوی غالباً بر طراحی و استفاده از آن در طراحی اولیه تاکید می کنند.  عمده فروش انواع مبلمان فرانسوی می تواند برای خریداران بسیار با صرفه باشد.  هم چنین تفاوتهای اصلی بین کلاسیک فرانسوی و کلاسیک ایتالیایی تا حد زیادی به دوره زمانی بستگی دارد.
 

  اگر مطمئن نیستید که یک میز ارزان قیمت طراح را استخدام کرده اید یا با یک فروشنده مبلمان عتیقه برای کمک صحبت می کنید. فراموش نکنید که هنگام تصمیم گیری در مورد قطعات کلاسیک فرانسوی یا ایتالیایی ، طرح فعلی اتاق های خود را در نظر بگیرید.  بلکه کلاسیک عروس ار زیبایی خاصی به فروش می رسد.
سبک کلاسیک فرانسوی شامل نیمکت ها ، سینه ها و تابوت های بسیاری بود ، با قطعاتی که چندین مرحله را برای گرفتن صحنه در مرکز انجام دادند. به عنوان مثال ، یک نیمکت که به عنوان قفسه سینه یا واحد ذخیره سازی نیز عمل می کرد

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید