مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش سرویس خواب عروس بدون واسطه

آنچه در این مقاله می خوانید...

چه سرویس خوابی برای عروس مناسب است؟عرضه کنندگان بی واسطه سرویس خواب عروس

خرید سرویس خواب عروس شیک و جدید از اهمیت زیاد برخوردار است. برای داشتن بهترین مدل ها باید به فاکتورهای کیفی و کمی این محصولات مانند قیمت توجه کرد. با توجه به تنوع تولید انواع سرویس خواب، نکاتی را برای انتخاب مدل های مناسب عنوان خواهیم کرد. همچنین شناخت مرکز و نمایندگی های فروش بدون واسطه می توان در کاهش هزینه ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

مرکز فروش سرویس خواب عروس بدون واسطه

چه سرویس خوابی برای عروس مناسب است؟

چه سرویس خوابی برای عروس مناسب است؟ در ابتدا باید گفت که سرویس خواب به ست هایی می گویند که شامل تخت خواب دو نفره، دو عدد پاتختی، میز آرایشی یا دراور، آینه و کمد لباسی می شود. برخی از شرکت های تولیدی ملزومات دیگری مانند صندلی راحتی را نیز به آنها اضافه می کنند.
 اولین نکته که برای خرید این ست ها باید مدنظر قرار دهید، توجه به سایز بندی آنها است. معمولاً سرویس عروس دو نفره در ابعاد 210*169 ساخته می شوند. افراد قد بلند باید مدل های ویژه و متناسب را سفارش دهند. نکته دوم برای سرویس خواب ها جنس چوب و کیفیت ساخته آنها است.
معمولاً انواع سرویس های ساخته شده از ام دی اف، چوب های طبیعی و پلیمر بهترین گزینه ها با عمر مفید بالا هستند. فاکتور مهم بعدی انتخاب رنگ سرویس متناسب با دکوراسیون اتاق خواب است. امروزه اکثر عروس و دامادها، سرویس هایی با رنگ های سفید، شیری، قهوه ای و فیلی را انتخاب می کنند. البته می توان بعد از خرید سرویس خواب، پرده های اتاق خواب، صندلی راحتی و دیگر ملزومات را متناسب با آن انتخاب کرد. برخی از پرطرفدارترین طرح های سرویس خوابی برای عروس عبارتند از:

  • سرویس خواب طرح سلطنتی
  • سرویس خواب طرح کلبه
  • سرویس خواب طرح فرانسوی
  • سرویس خواب طرح کلاسیک و سنتی

عرضه کنندگان بی واسطه سرویس خواب عروس

عرضه کنندگان بی واسطه سرویس خواب عروس همانطور که اشاره شد تنوع سرویس خواب های عروس و داماد از نظر شکل ظاهری به قدری زیاد است که گاهاً انتخاب و سفارش آنها با چالش های زیادی همراه خواهد بود. با این وجود توصیه می کنیم همواره به فاکتورهای کیفی این محصولات توجه کنید چرا که باید از نظر استاندارد تولید و جنس بدنه، کیفیت لازم را داشته باشد. به عنوان مثال ارتفاع تخت های استاندارد نباید بیش از 40 سانتی متر باشد. چرا که فرد باید بتواند به راحتی از تخت پایین آید بدون آنکه به زانو فشار وارد شود. امروزه مراکز بسیاری در زمینه تولید، عرضه و فروش انواع سرویس خواب عروس فعالیت دارند. سعی کنید مدل انتخابی را بر اساس برندهای تولیدی، کیفیت و زیبایی طرح و رنگ سفارش دهید.
برای اینکه بتوانید بهترین نوع سرویس خواب چوبی دو نفره با برندهای مطرح ترک و ایرانی را داشته باشید، می توانید از طریق این مرکز فروش آنلاین به عنوان جامع ترین وارد کننده و توزیع کننده این محصولات، سفارشات خود را ثبت و خریداری کنید.

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید