مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید مبلمان کلاسیک ساده

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره مبلمان سلطنتی کلاسیک چه می دانید؟عرضه بی واسطه مبلمان کلاسیک ساده

مشتریان می توانند مبلمان کلاسیک ساده را از کارخانه تولید این محصول تهیه نمایند. می توانید محصول خود را با چوب مورد نظر و همچنین نوع پارچه دلخواه در طرح انتخابی خود از طریق این کارخانه های تولیدی درخواست نموده و بعد از ثبت سفارش خود آن را بعد از مدت زمان مشخصی دریافت نمایید. در این روش کار به صورت سفارشی تولید می شود و تمامی استانداردهایی که لازم است را دارا می باشد.

کارخانه تولید مبلمان کلاسیک ساده

درباره مبلمان سلطنتی کلاسیک چه می دانید؟

درباره مبلمان سلطنتی کلاسیک چه می دانید؟ کلاسیک در لغت یعنی درجه یک و مبلمان کلاسیک نیز یعنی دارای اصالت می باشد و در اصل تولید این نوع مبل مربوط به کشورهای اروپایی بوده است و ایتالیا از اولین تولید کنندگان این مبلمان می باشد. پس از آن کشور ایران نیز به این مدل از مبل ها علاقه مند شده و اقدام به تولید آن نموده است.

در مبلمان کلاسیک شیک از چوب استفاده زیادی شده است و در واقع اصل اساسی تولید این نوع از مبل ها چوب های مرغوب و با کیفیتی است که بر روی آن ها منبت کاری می شود. در هنر منبت کاری ظرافت های فراوانی وجود دارد و معمولا از چوب گردو، راش، نراد و … در تولید آن استفاده می گردد. در واقع جنس چوب در کیفیت این مبل بسیار اهمیت دارد.

یراق آلات و پارچه هایی که برای تولید این مبلمان کلاسیک چوبی استفاده می شود باید از بهترین نوع آن ها باشد در غیر این صورت ارزش کار پایین خواهد آمد و کیفیت مطلوبی حاصل نمی شود. بنابراین با توجه کردن به تمامی این نکات یک محصول عالی و با کیفیت خواهیم داشت که می تواند برای صادرات به سایر کشورها جایگاه خوبی کسب نماید.

عرضه بی واسطه مبلمان کلاسیک ساده

عرضه بی واسطه مبلمان کلاسیک ساده عرضه بی واسطه مبلمان کلاسیک ساده یکی از روش های فروش این محصول به شمار می رود که توسط خریدار و فروشنده استقبال زیادی می شود. در این روش عرضه محصول فروشندگان می توانند به صورت مستقیم این مبل ها را به مشتریان ارائه دهند و خریداران نیز بدون دخالت هیچ دلال و یا واسطه ای این کالا را خریداری می کنند.

بنابراین به دلیل حذف واسطه ها می توان این نوع از مبل ها را با قیمت ارزان تری خریداری نمود. زیرا مستقیما از فروشنده آن تهیه می شود و دیگر هزینه های ترافیک، حمل و نقل و … وجود ندارد و تمامی این عوامل باعث پایین آمدن قیمت این محصول می شود و فروشنده نیز دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی ندارد و می تواند با سود مناسبی محصول را به فروش برساند.

محمد پورابراهیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حسین محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09113106588

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: woodisa_com@

email icon ایمیل: woodisa.manager@gmail.com

مجموعه وودیسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان در حوزه مصنوعات چوبی یا سرویس چوب، مبل سرویس خواب و … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید